18.02.2011

HVITLØK, VEIEN TIL MANNENS HJERTE!

Hjemme hos oss har det alltid vært en liten diskusjon om hva som skal ligge fremme på benken eller ikke.... bla. banan,... og hvitløk....

Vi har ikke all verdens plass på kjøkkenbenken, og jeg har liksom ikke funnet "det perfekte" til å ha hvitløken i....

...inntil jeg kjøpte denne søte skålen fra GreenGate!!

DEN ble perfekt !!
Så nå er mannen i huset så fornøyd, og bruker hvitløk flittig!!
Blir spennende å se hva han har på menyen denne helgen...
Det er fredag, og eNdeLiG hElG!!
I morgen skal jeg på kosetur til byen med alle (begge 2) mine søstre & min kjære mor (om vi får overtalt henne til å bli med da...)
DET gleder jeg meg til; litt shopping & masse kos med lunch & det blir nok et glass rødvin eller to også...
På søndag håper jeg på en etterlengtet skitur i sol, før det blir feiring av hele 3 bursdager på ettermiddagen!!
God helg til dere!!
klem





3 kommentarer:

  1. Heisann! Så koselig at du har funnet veien til bloggen vår gjennom Gizmolina.com. Her inne var det riktig så koselig. Lekre skåler og deilige oppskrifter som vi gleder oss til å teste ut.

    Ønsker deg en riktig fin helg!

    Hilsen oss hos Daisy på Vinderen

    SvarSlett
  2. Skålen er kjempefin:-)Jeg er usikker på hva som kan stå på benken jeg også.Skal gjøre benken større nå,så det blir bedre plass:-)Ble det shopping i byen da?:-)

    SvarSlett
  3. Lekker den skålen da...en ide faktisk:) Håper det var en fin og koselig bytur.
    Her hr vi vært ute på ski i dag, og deet er utrolig godt:)
    Kos dere i helgen...Klem fra Katharina

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.