09.02.2011

Onsdag!

Er bare innom for å ønske dere en fin onsdag!

Med et glimt av mine vakre roser fra helgen, som pryder mitt "nye" kjøkkenbord...

Jaggu er det snart helg igjen, og da håper jeg å få begynt på kjøkkenstolene, som skal få noen strøk maling...

En liten bytur igår resulterte i en søt blondekjole fra Timo; så nå kan våren virkelig komme!!
(..hmf....ser ikke sånn ut med snøen som har kommet inatt..)
Men, er vi heldige så skinner sola ei uke nå som yr.no lovte igår, og da skal jeg prøve å komme meg ut på tur...
Aerobic/step i kveld...svett svett... men akk så deilig etterpå!
klem

4 kommentarer:

  1. Hei!God onsdag til deg også!:-)Så fine rosene dine er enda!Mine hang litt,så jeg la de i 10min i litt varmt vann,og vips,så reiste de seg igjen;-))Må si jeg er spent på stolene dine,og bordet uten duk!:-)

    SvarSlett
  2. hihi...bildet er fra søndag, så de henger nok litt mer enn her;))
    Men,lurt å kutte de eller gi de nytt varmt vann ja, det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem!
    Bilder av bord & stoler kommer nok etterhvert.... Er på leting etter en benk nå;)

    SvarSlett
  3. Så nyyydelige roser!! Så flink med blomster du :)
    Ha en fin onsdagskveld!
    Goklem Marie

    SvarSlett
  4. Mine roser står faktisk like fint enda! Utrolig! ;) Snart klar med malinga her også nå. Det er bare å klemme på, sånn at man en gang blir ferdig! :D
    Kjøpte meg noen skatter på byturen i dag jeg og... Det er som sagt viktig å belønne seg selv!! Haha

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.