15.12.2010

Litt julebakst & hvit flatskjerm til jul

Jeg baker ikke mye..
Men etter å ha prøvd denne kjeksen til jul ifjor, fant jeg ut at denne kunne være en tradisjon for meg å bake! Enkel, og veldig god!
Mors Monser, (men jeg kaller den "Svigermors Monser" da jeg fikk oppskriften av henne....)
Da jeg prøver å unngå hvetemel, byttet jeg ut melet med speltmel både i kjeksene og i rundstykkene.....
For en haug med rundstykker til julefrokostene ble det også!



Og her er førjulsgaven; en hvit led-tv (46t), som skal byttes ut mot den sorte.
Blir nok myyye finere mot den hvite muren!!

Ha en finfin onsdag!!
Ps! 9 dager til julaften.....



4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny TV:)
    46 tommer, tja......Herlig;)
    Kjeksene så lekre ut. Kanskje noe å prøve om en trenger kaker i 2011;)
    9 dager igjen, kjenner det strammer seg litt.
    Det er en del ting som står ugjort her i huset! Det bare å ta på de "effektive" skoene og komme igang.
    Ha en super dag.

    Klem;)

    SvarSlett
  2. Har du oppskrift på de kakene? Ser kjempegode ut!

    SvarSlett
  3. TV'n ser flott ut:-)
    Og baksten din frister;-)
    Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes om drømmetreet ditt...det var noe veldig fasinerende med det i alle fall!

    Klem:-)

    SvarSlett
  4. Tv'n ble super! Og så deilig med hvitt mot hvit vegg... ble liksom litt mer usynlig!
    Oppskrift på kjeksene skal bli... snart! ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.