27.12.2010

Julaften 2010

...ble som vanlig en koselig kveld med familie & slekt!

Her er juletreet hjemme hos min søster med familie, og det manglet ikke på pakker i år heller.....

Og pyntet var det både her og der!
Her er flott Lerkegran som jeg sannelig fikk lyst til å anskaffe meg i hagen!!
Så dekorativt...

Stor og flott asalea, som vi fikk til jul av vår mor ;-)
Må bare huske å gi den masse vann.....!!

Og masse svibler; enkel, billig og ikke minst flott i dekorasjoner!
Jeg har mange på "lager" enda.... og igår da jeg var innom rommet de står lagret,
så jeg at de hadde begynt å blomstre, så de må nok få komme "fram i dagen"snart!
Min søster er også , som meg, glad i engler & lysestaker & pynt....

...så det står litt på bord og benker hos henne også ;-)

Lekker borddekking hører med på julaften!
Her ser dere mine nye dekktallerkener, som vi innviet denne kvelden.
De ser ut som sink, men er av plast, veldig praktisk og flotte;)

Nok en gang et glimt av treet.... dette bildet kom litt feil, men et flott tre, det var det;-)

Og til kaffen var det selvfølgelig masse godt!!

Og etter 2 1/2 time med gaveoppakking, smakte det ekstra godt....

Pus tok det hele med stor ro, og hoppet like godt opp i kurva med et godt pledd.....

Walter hus på plass på peishylla, flott stemning med tente lys i!

Og utenfor inngangsdøra var det selvfølgelig også litt av hvert som pyntet opp.....

Et julehjem med mye lys & varme, vi er heldige som har familie og kan kose oss sammen og glede oss over livet og dets gleder!!
Takk for en kjempeflott kveld, der store og små hadde det veldig hyggelig!!


Fortsatt god romjul!
klem Heidi.

5 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg Heidi,fine bilder å hvile øynene på :)..Stemning !
    Superfine dekktalerkener, vil du fortelle hvor de er kjøpt eller er det en hemmelighet? ;)
    Ønsker deg og dine en fin romjul ! Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Så fin julestemning hjemme hos søsteren din!:-)Sånn lerkegran har jeg også lyst på!:-)
    Juleklæm:-)

    SvarSlett
  3. Takk for det dere!
    Dekktallerkenene er kjøpt hos 2 Søstre på Sandvika Storsenter, vi så dem på bloggen til Villa von Krogh,som blogger for senteret... Vi ringte, de sendte;-)
    Har de hos Black & White i Trondheim også, men nesten dobbel pris!
    Fortsatt fin romjul til dere begge!!
    Klem ;-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, Heidi. Og tallerknene så like fine ut hos deg som de gjorde hos meg. Der gjorde vi nok et røverkjøp ja, he he. Vi sees snart :-)

    SvarSlett
  5. Regne med de bli lekre på den nye duken din å ja Siri; og kanskje æ får sjå dine "live" snart å...))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.