07.12.2009

Julebakst

Her har vi en blid baker fotografert av en imponert datter; er ikke hver dag mor baker kjeks!!
skulle prøve meg på svigermors monser!
de var visst ganske enkle å lage, og så er de gode også!

dette går jo unna!
og var jo morsomt...
disse var faktisk ganske enkle igrunn...
måtte spekulere litt på hvordan jeg skulle gjøre det, men etter noen telefoner til svigermor,så gikk det da riktig så greit...
her ligger de på rekke & rad
klar til en runde i ovnen....

nå er det bare å passe på steketiden...
Svigermor: de er ferdige når de ser passe stekt ut...???
Oi.. javel..
da må jeg vel sitte og følge med de da....

her er de ferdig stekte.... og når var det de skulle deles opp??
joda, ifølge svigermor: når de er passe varme...
javel....



Jøss, ikke bare mine døtre som ble imponert...
jeg greide jo å skjære de opp uten at de ble ødelagt....!!
nå ble jeg imponert...



-og faktisk så ble de ganske gode også...
dette var jo morsomt!!
kanskje jeg blir en storbaker til jul fra nå av;-))




- og når mannen i huset kom fra jobb kl. 24.00 så fikk han servert nystekt julebakst & en juleøl!
og han var også fornøyd;-))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.