20.11.2010

i'm in love<3!!

Endelig kom de... sinkhusene fra Walter&co!
Og de er kjempefine!
....og gikk unna som varmt hvetebrød idag!!!
Så skal dere ha - løp & kjøp sier jeg bare, disse har vi ikke mange igjen av til neste helg....

Jeg har "dandert" en liten landsby på peishylla mi nå, ble så stemningsfullt....

Så nå skal lørdagskvelden nytes med levende lys i fleng (og litt rødt i glasset)..
(alle bildene er tatt på Himlingen idag)
Dette er det største, nydelig.....
Bilder av min lille landsby kommer nok senere...
Ha en riktig god lørdagskveld!!
i morgen blir det rundvask igjen;-))
klem







3 kommentarer:

  1. de er jo bare sååå kule disse husene :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så fantastisk flott blogg du har.
    Koser meg med å besøke den;)
    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  3. Skjønner at du er i heaven når du er her ;) hihi
    det hadde jeg vært og.
    Jeg syntes det er kjempe koselig å stelle i stand mat og dekke på osv. Gjøre litt ut av ting. Elsker mat og elsker å lage det. Og gode venninner, det er det jo bare enda koseligere ;)
    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.