30.08.2010

sweet memories;-)

My wedding day;-)


Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, så hadde jeg en stor dag iløpet av min ferie;-)

Jeg ble nemlig FRU Krokdal <3

Vi hadde en liten & koselig seremoni på Malibu Beach, med våre barn, min svigerinne som bor i LA & vårt reisefølge til stede..


Dagen startet med et deilig spa & lunch med sjampis med Nina & Rannveig i Hollywood, før vi hadde en privat stund på stranden der vi ble viet...

Brudebuketten besto av 3 grener med rosa hortensia som ble bundet sammen med en hvit blondesløyfe....

skulle jo vært peoner,men den sesongen var over....
Her er seremonien ferdig,vi er nygifte, & på tur opp til den flotte restauranten som lå rett opp for stranden med en nydelig utsikt utover havet.... og ikke minst nydelig mat!

Utsikten fra toppen av den laaaange trappa ned til stranda....

Utenfor restauranten etter middagen, på tur hjem til "huset vårt" for å spise kaker & sprette champagnen....

noen bilder fra stranden etter vielsen....


Nydelige kaker som familien fra Norge (som desverre ikke var der...)hadde bestilt til oss!!

I disse dager planlegges det en bryllupsfest for slekt & venner, må jo markere en så stor begivenhet, jeg som aldri trodde jeg skulle bli gift..haha....

Blir nok ikke så stivt som en vanlig bryllupsfest, men fest, det blir det;-)

Lokale,mat & musikk er bestilt... nå gjenstår bare å bestemme seg for pynt...

Kjole(r) er kjøpt inn i USA, må bare finne meg et ekstra par sko, for de jeg har kjøpt har en "halv" meter høye hæler, og er klin umulige å gå i, og iallefall å danse i uten å pådra seg brudd i ankler....
(har fått tips om å ha de på når jeg skal støvsuge...?? for å gå de inn...)
Ha en finfin ettermiddag;-)
Knekkebrødbaking, løpetur og fotballkamp på tapetet her, så denne ettermiddagen går nok fort...




1 kommentar:

  1. Herlige minner!! Og så nydelig brud.
    Natti natt. Klem Marie :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.