07.08.2010

En hilsen fra haven - del 2.

Våknet til nydelig vær idag!


Da er det lett å sprette ut av senga, selv om man skal på jobb..

Blir deilig å komme hjem & bare slappe av på verandaen i sola, og nyte sommerkvelden ut i de små timer...

Hva mer trenger man da???

(bortsett fra god mat,hyggelig selskap, litt varme & mye vin...hihi..)



Denne bildet ble jeg veldig fornøyd med....

Syns det er litt søtt; rosen som hviler seg litt på denne vognen på sin ferd opp mot himmelen....

Skjønne lupiner i Hallslia....

Nydelig rosafarge....


...og Peonene blomstrer om kapp! Måtte kutte av flere da det ble for tungt og de begynte å henge.... Så nå ligger de i skåler & vaser på verandaen;-)

I forkant ser du en trollhassel som vokser sakte men sikkert...
Har hatt den i noen år, men den har ikke vokst så veldig fort da..
Gleder meg til den blir stor!!
Hortensiaen blomstrer også fortsatt vakkert , selv om rosa går gradvis over i grønn-rosa..
Men de er jo nydelige allikvel!! Ser bare enda mer gamle ut...
Fint å kutte av grener som begynner å henge, og sette de i en vase..
Står leeeenge....
Ser også et glimt av min nye løper her... voksduk fra Au Maison som selges i metervare...
Kjøpte en pute på Cornelias Hus i samme på salg her forleden....
Hortensia... kule farger...:)

Nydelig potterose som jeg (les:vi) fikk i gave da vi hadde sommergjester forleden....

Jeg har ikke grønne fingre... og blir desto mer lykkelig når planter & blomster jeg graver ned på høsten og tar opp igjen på våren, lever fortsatt og ikke minst blomstrer på nytt!!!
Som denne Hortensian, den blomstrer sent, men har masse knopper som er i ferd med å bli til lekre blomster!
*lykke*

Så gjenstår bare å ønske dere en fin lørdags ettermiddag & kveld!
Måtte den bli varm og fin;-)
Klem Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.