22.08.2010

rbk&sofa&søndag kveld..

Og vips - så var denne helgen over også!

Med martna som startet med kjempeflott vær, og endte med striregn..

Rakk en liten runde, der kaffe & sveler & hyggelig skravling med en gjeng damer var høydepunktet, før ruskeværet satte inn!

Nå er det RBK kamp på tv, så jeg tar heller runden i blogglandia...
(med et lite øye på tv`n..)

Mye inspirasjon å finne der,utrolig mange kreative og flinke bloggere....!!
Skulle hatt mere tid - og ikke minst penger!

...men hadde nok blitt nødt til å bygge nytt hus også da,for å fått plass til alle innkjøpene jeg kunne tenkt meg å gjort!!

Slenger med noen bilder jeg fant i "arkivet"....

Pionenes blomstringstid er over... Så har tørket noen som jeg har i en vase for å forlenge sesongen litt...
Blir hyggelig å sysle litt inne igjen etterhvert...

Og kanskje blir det noe nytt "stæsj" også....

Når nyhetene ramler inn om høsten, er det alltid noe som frister..;-)


Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Her er det nystekte knekkebrød på gang;-)

Klem Heidi;-)





1 kommentar:

  1. Hei Heidi
    Først tusen takk for koslig hilsen hos meg og at du vil være følger :) Det har jeg blitt hos deg også. Likte meg så godt her. Harmonisk og helt skjønne farver. Pioner som jeg elsker så my selv. Og ikke minst, så utrolig nydelige døtre du har. Så vakre!!
    Ønsker deg en god natt og ny uke i morgen.
    Klemmer fra Marie :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.