02.12.2009

Vi ønsker oss...


dette er tiden da vi gjerne går og ønsker oss noe ...

eller vi ønsker oss noe spesielt, for mange er vel som meg, vi ønsker oss noe stort sett hele året...


uansett, så ønsker jeg meg denne!!

lys gammelrosa boa, i tibetansk saueskinn...

er den ikke fiiiin....??

mulig jeg bestiller den (fant den på ei nettside) & får den fra min kjære mormor til bursdagen min, juhu;-))

hun syns det er kjekt om vi finner oss noe vi liker....

and Me LIKE:))



ellers så ønsker jeg at man kunne fått kjøpt ferdige,hjemmelagde slike søte pepperkaker!!

og kanskje har vi en spesiell gave til en spesiell venn....
just 4U


ønsker meg.....slike flotte
iskrystaller.....




lekker krans....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.