21.12.2009

Full rulle...

travle tider om dagen nå....
er for det meste ferdig hjemme...
treet skal pyntes ikveld.. det er en tradisjon siden jeg har bursdag imorgen,
og jeg pleier å ha venninner som kommer på besøk om kvelden;-)
Spisestuebordet er nå pyntet med denne duken; som er ny av året...
Grå/beige med gull i!
den er kjempefin;-)

denne staken ble hentet frem fra kjelleren nå nylig, er arvet fra barnas oldemor;-)

Her står juletreet mitt på verandaen, klar for å hentes inn!
(jeg sprayer alltid treet med radar før det hentes inn, har angst for alle småkryp.. og de våkner jo til live når de tas inn i varmen....he he.., blir litt mobbet for det.. men det er nok flere og flere som gjør det...)


- og her er en skapning vi fikk til jul av min kjære søster
m/fam for noen år siden! Vi lo i flere dager når vi kikket på den etter at vi fikk den!
den er kul!!



og denne kaken prøvebakte jeg i helgen.. den skal jeg lage imorgen,
på julaften og 3.juledag;-))
den er veldig enkel, og det passer meg utmerket!!
Margensbunn med krem (evt. banan) & blåbær!
nam nam...
(varier bær & frukt etter årstiden..).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.