03.10.2009

I dag har jeg hatt en heldag i byen! Var først og leverte den fine skuvsenga mi, som vi har hatt i snart 13 år... Men nå solgte vi den til et par i byen som skulle ha den til barneseng til sin lille prinsesse ;-) Deretter ble det shopping, lunch, mere shopping... og så møtte jeg mine to søstre. Min eldste søster bor lengre nord i landet, og er i byen på langhelg med (les; shoppinghelg!!) med ei vennine...Tror de får handlet litt når de er her gitt... Min yngste søster bor heldigvis i samme bygd som meg, så vi har mer kontakt.... Modern var også med på runden... Avslutta kvelden med en deilig middag på Frati. Der er det veldig koselig stemning, og nydelig mat!! ;-) Fant masse fint, bla. ei (gammel)rosa skinnjakke på Zara;-) og så ble det en liten kaninpels, veldig mykt og godt "skjerf"... skal legge ut bilder senere... Ha ei god natt & ei god helg!!

Ps! Var innom Carma også, mye lekkert som var kommet inn der ja.... og alltid spennende å se innom Cornelias Hus...
http://hildecarma.blogg.no/
http://www.corneliashus.no/