29.10.2009

Da er det endelig fredag - ettermiddag!! Har hatt "fridag" idag.... Startet med en kjapp tur på jobb.. så en runde med "forferdelig" deilig fotsoneterapi.. Vondt skal vondt fordrive,er det ikke det det heter?? Deretter var det hjem til rundvask. Min eldste datter hadde OD-dag, og skulle være hjemme og hjelpe meg! Så da hadde jeg store planer.. Og vasking ble det. Effektive vi to ;-) Innimellom slagene hadde min gode nabo bake ei deilig sjokoladekake som jeg var så heldig å få komme å smake på!! Og den var kjempegod ja! Så nå skal det bli deilig med helg ja,selv om jeg skal jobbe på Himlingen i morgen. Men det er jo bare hyggelig på en lørdag da,med mange trivelige kunder. Så da gjenstår det bare å ønske dere ei god helg!!
Her
kommer noen bilder fra soverommet mitt;
-Soverommet-
Har dilla på smykker,og da er det kjekt med kroker & knagger å henge de på...og en del ørepynt & armbånd havner i søte bokser...


Prøver å sette rosene på soverommet om natten,for her er det jo kjølig..
men ofte så blir de stående der,glemt...
men da er det jo hyggelig når man skal legge seg,
koselig med roser på rommet,selv om det blir lite å se til de da.....

og så er det kjekt med en knagg å slenge selskapsveskene på;-)
og lettere å finne de når man skal ha dem....

Her har Emma pyntet på bildet av mors relativt billige smykker for at det skal se litt mere glamorøst ut;-))


Ok med Ikea bilder på soverommet... Står godt til mine rosablomstrete gardiner... Her har vi olivengrønne lister... og en sjenk som er malt i samme farge...

Har investert i ny rammemadrass (med lilla trekk)... Bilde kommer senere.
Det ble en "ny vår" for min vonde nakke gitt!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.