13.10.2009

Da har vi ankommet hytta til mine foreldre på Savalen etter noen deilige dager hos venner i Drammen. Har sett innom flere koselige butikker i Drammen og omegn med sjel og sjarm! Flere med kombinasjon av klær,ting & tang & cafe;-)
Litt dårlig tid til å få sett så mye, men ble da litt shopping på Sandvika Storsenter og Aker Brygge. Må nok ha litt mere tid neste gang vi skal tilbake!
Når vi kommer hjem, håper jeg å få tid til en av mine prosjekter;nemlig en lampe som vi skal ha over kjøkkenbordet;-)
"Lyskrone"!

har samlet prismeer og engler og "glam" ei god stund,så nå tror jeg at jeg begynner å ha nok til å få til ei lampe.... Har ordnet alt av "utstyr" som skal til, bla. sykkelringer,kjetting, ledning med lyspunkt etc... Så nå er det bare å komme igang! (hint hint til han som skal gjøre det; jeg skal bare instruere har jeg tenkt ;-))

Det skal bli ei lyskrone over mitt kjøkkenbord!


Dette er et prosjekt jeg startet med i vinter...
er egentlig litt utålmodig og har lyst til at det skal bli ferdig snart...!

2 kommentarer:

  1. Hallo :) Gleder meg til å se den ferdig! Velkommen hjem snart. Siri.

    SvarSlett
  2. takk for det du! Håper bare den blir ferdig engang;-)
    Er hjemme nå.. det var nå deilig ja!
    Snx vel snart!
    Heidi.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.