26.09.2009





Og så har jeg endelig fått meg ei hylle på kjøkkenet! Den er fra House Doctor og er kjempefin og solid. Har lett etter ei røff og tøff ei lenge, men de jeg har funnet har vært litt for røffe... Så nå fant vi heller ei som var veldig fin og solid. Der har jeg samlet alle de gamle norgesglassene mine, som inneholder skjell og sand fra alle feriene vi har vært på...

koselige minner;-)



Det er så deilig når man kommer hjem fra jobb og får servert middag! Bra jeg har en samboer som e glad i å lage mat.... Og idag er det jo lørdag, så da blir det nok et glass vin til også....
nam nam...

Og så deilig med helg da!

1 kommentar:

  1. Hei Heidi, prøver meg igjen, flotte bilder da, ser ut til at det blir en bra blogg det her! Snakkes kanskje i morgen. Siri

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.