23.09.2009




Nå skal jeg ta meg en kaffepause, og nyte en deilig Hobbysjokolade, nam nam.....
Og så skal jeg prøve å strikke litt! Syns det er gøy å strikke.. ser så mye lekkert,
men er ikke noe god på å lese mønster ;-(
I vinter ble det strikket en del sitteunderlag,som jeg tovet.
Det ble ganske ok, og deilige å sitte på når vi er på tur da!
Og så er det så enkelt, du kan skravle og strikke samtidig, det liker jeg!
Nå har jeg begynt på et nytt prosjekt..,nemlig å strikke et skjørt!
Med god hjelp av min strikkeglade flinke nabo,så skal det nok bli et skjørt til slutt!
Skal få se det når det blir ferdig...







Og så er det så koselig med høstblomster på trappa nå, og tenne lys på kvelden!










Må bare vise hvor flott gladiolene mine kommer ut.. er det ikke lekker rosafarge på de?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.