27.09.2011

Om bare...

...høsten kunne vært så fin som den var i helgen!!


Da hadde høsten vært en deilig årstid!!






Men, nå når det bøtter ned.., da kjenner jeg at jeg ABSOLUTT ikke liker høsten!!

Selv om det er koselig å tenne lys inne, kose seg med en god kopp kaffe, og nyte mørke kvelder....

(eller starte på rundvask??.. det har ikke jeg!!)

Jeg vil ut!

Gå en lang tur!!

Kjenne en varm og god fønvind, og klar og god luft!

DET er høst som jeg liker!!

Hva med dere?

Ha en fin regnfull tirsdag;)

3 kommentarer:

  1. Alt har sin sjarm! Kaffe og levende lys er jo heller ikke å forakte, og at man kjenner at det kribler litt i malefingrene! Hihi! Satser på sol og varme til helgen!! :)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Nydelige høstfarger;)
    Jeg liker blandingsværet vi har;) Skal kanskje ikke si det, men jeg finner sjarm i det grå været som var i dag: -grått, regn og en sjø som gikk hvit i perioder. (- jeg har reis med hurtigbåten i dag og er en pyse på sjøen)
    Nei, på med regntøy og ut på tur;DD

    Ha en flott kveld;)

    SvarSlett
  3. like IKKE regn, skulla ønska det kunna vært oppholds værtfall så e høstn fin den :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.