23.09.2011

Fredag!


Bilde fra landstil.com

....og endelig helg igjen!!


Og den skal bare nytes, håper vi får flott vær,

så jeg kan komme meg ut på tur!


Og - kanskje ta en tur i mine flotte støvletter!?


Kjøpte de hos Landstil i vår, men er like fine nå til høsten, med tøffe dongeribukser!

Er veldig klar for helg nå;
har kommet meg gjennom en uke med mye jobbing,

(har heldigvis en jobb jeg trives i...)

knallhard behandling & en runde på MR med skikkelig klaus,...

Ble litt trøsteshopping etterpå,..;O

Ha ei riktig god helg!!

klem

6 kommentarer:

  1. Så rålekre de støvlettene!!!
    Har du vært plaget med klaustrofobi tidligere?
    Guffent!!
    Jeg har opplevd det en gang i en MR maskin, men etter å ha vrengt av meg litt eksta tøy kunne de kjøre meg inn i maskinen igjen.
    Det var en ekkel opplevelse!, men heldig vis har jeg ikke opplevd det siden!!

    Ønsker deg en flott helg;)
    (selv om det drypper godt ovenfra nå)

    Høsthilsen fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Lekre støvler! Ha en riktig god helg du også! :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:) Lekre støvletter!! Her har det vært lite blogging i det siste, har levert inn pc på rep., og det har vært mye annet...har prøvd å legge inn en kommentar tidligere, men det er noe galt med adressen min:) Prøver å legge inn som anonym nå..:) Har ikke glemt bloggtreff...dager som passer bedre enn andre? Klem fra Katharina:)

    SvarSlett
  4. Jasså du så du var en av de som stakk av med de der ja. Sukk de er så fine.
    Huff klaustrofi er fryktelig.Ikke plaget av det annet enn når jeg til formoding ikke får opp ei dør.Mr maskin er skjønt ikke kult nei.

    Stor klem!

    SvarSlett
  5. Hei, lurte på om du var interessert i å selge støvlene dine....?

    Mvh Helene

    SvarSlett
  6. Hei Helene!
    Det kan jeg vurdere... de er faktisk litt store for meg.. De er str. 36. Du kan sende meg en mail på heikrok@broadpark.no

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.