09.05.2011

Sommer & sol!

....kan man sannelig si at det har vært i Trøndelag idag!!



Jeg "pendler" fortiden til byen for behandling flere ganger i uka.....

Og det er ganske slitsomt, med min vonde nakke...

Men, siden det ikke fins naprapat her i området, har jeg ikke noe valg..

Har store forhåpninger om at det skal hjelpe, og derfor må jeg bare stå på...

Trodde ALDRI jeg skulle si at jeg er LEI av byturer!!??

(Det hadde jeg virkelig ikke trodd var mulig... ,men føler meg nå nesten som en pendler...;)

Og siden behandlingen er fryktelig vond (vondt ska vel vondt fordrive??), så har det blitt litt "belønning" iform av en liten runde i byen...., og idag ble "shoppingen" en nydelig rosèvin!

Passet perfekt i det nydelige været!!

Det blomstrer ute, som denne vakre Dronning Ingrid,
(bildet over)

....og inne blomstrer orkidèene på rekke og rad!!

Jeg gjødsler sjelden, de får en skvett vann i ny og ne... , og får aldri ny jord...

Men, ser ut til at de trives i vinduet mot nord-vest, for de blomstrer om kapp omtrent hele året....

Morsomt, for jeg har IKKE grønne fingre...


Ønsker dere alle forsatt god kveld, og takk for at dere ser innom meg;-)

Jeg har lite ork til data for tiden, så er litt lite oppdatert på bloggfronten.., men kommer nok sterkt tilbake snart!

klem









3 kommentarer:

  1. Huffda, defekt nakke er ikke noe tull nei. God bedring!!:)
    Ps:...ble veldig nysgjerrig på rosèvinen, søt, tørr, frisk, fruktig!!??? ;)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så superfin Dronning Ingrid du har. Jeg har også en, men den blomstrer ikke enda. Men jeg gleder meg til den kommer.
    Håper helsa bedre seg;-) og at vi snart får sol og varme igjen;-)
    God helg fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Så kjipt med vond nakke
    Håper den snart er fin igjen
    God helg til deg

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.