19.05.2011

Kjøkkenbenken!

Idag skal jeg til byen for å hente min nye benk som jeg skal ha på kjøkkenet.

Ble denne fra Skeidar

Den er "hvitbeiset", men ser dessverre litt gul ut.., så den må nok få en omgang med hvitmaling etterhvert....

(bilde fra Landstil)
Og her er mine nye, lekre rosa skinnstøvletter, som jeg er så fornøyd med!!

Hadde de på på 17.mai til min nye kjole fra Sagen;)
Blir nok tøffe til dongeri også...

Ha en fin torsdag!

Og takk for alle god bedringhilsener!

Skal til byen for ny behandling idag,føler at det begynner å bli litt bedre...!

Blir nok perfekt med en uke i Kroatia i juni med total avslapping!!

PS! Snart helg;-)

3 kommentarer:

  1. De støvlettene var bare RÅ;-)
    Ha en fin dag og god helg.

    Ann-M.

    SvarSlett
  2. Så søt benk! Få se når du har fått den på plass da!;)Støvlettene var lekre:-)
    Kos deg i helga :-)

    SvarSlett
  3. Likte den benken ja..og støvlettene var bare helt nydelig:)
    Håper nakken blir bedre....ikke godt å kjenne på sånne plager.
    Ha en fin uke:)
    Klem fra Katharina

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.