11.10.2010

litt inspirasjon på en grå mandag...?

...ute regner det...

- høsten ser ut til å ha kommet for å bli....
Men, inne er det godt og varmt, og vi gjør gjerne litt ekstra for å ha det litt lunt & koselig rundt oss på denne tiden av året...
Jeg tok en skikkelig vaskerunde på stua på lørdag, og flyttet sofaen bort fra de store stuevinduene og inn i stua...
Og vips, så fikk jeg ei ny stue og litt forandring!!

Så noe positivt fører da ruskeværet med seg ;-)
Nyt disse bildene fra bla.


Skonahem & Tine K...
og la deg gjerne inspirere ;-)


En herlig samling lysestaker.....


Delikat...


Vakkert...

Kult, (om enn noe overfylt) kjøkken....


Morsomt klesrom/gang....




Denne lyskronen kunne godt ha fått hengt på mitt soverom også..;-)


Dette bildet (over)er fra Norges vakreste hjem... kåret i siste nr av Boligpluss; virkelig et vakkert hjem!!


Nydelig bord - kunne tenkt meg et sånt til stuebord!


Stilig loftsstue.....


Morsomt med en lilla fargeklatt!!


Håper du lot deg inspirere litt da!

Jeg skal tenne lys & kose meg inne ikveld ( ha med meg ungkarskvinnen på tv....), men først blir det kaker & bursdagsfeiring!

Min far er 65 år idag; hurra hurra!!

Ha en finfin tirsdag!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.