06.10.2010

imens vi venter....

Vi venter i spenning på bildene fra fotografen, og imellom tiden viser jeg noen få som mine døtre tok under fotograferingen....


Her meg på tur ut på brua....

Artig situasjon....
Fotografen med sin gode hjelper (søster), og mine barn som ivrige tilskuere, og fotograf...

Nydelige høstfarger er på full fart inn i landskapet rundt oss...

Emma;-)


Og Maja ;-)


Ikveld er det meldt STORM...
Da passer det jo fint å være bedt bort til naboen på ost & kjeks & vin!!
Ha en fin kveld!
Klem Heidi;-)




4 kommentarer:

  1. Åh jeg gleder meg til å få se bildene fra fotografen :)
    Stemningsfulle bilder døtrene dine har tatt også! Kos deg så masse på ost&kjeks&vin i kveld.
    Høres super koslig ut.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder:) Kos deg i kveld!!

    Stor klem:)

    SvarSlett
  3. Bildene fra fotografen kommer på lørdag;D
    Fine bilder Maja og Emma tar også! Dere er en ivrig fotofamilie har jeg forstått , morsomt det :))

    Ha en fin kveld Heidi!

    Klem !

    SvarSlett
  4. Takk alle sammen!
    Venter i spenning til lørdag!!
    Klem til dere alle;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.