28.09.2010

Pionpia skal på jakt etter vakre blomster:)

Festen nærmer seg med stormskritt, og jeg må snart bestemme meg for hvilke blomster vi skal pynte bordene med... Er jo masse å velge mellom dersom man drar til de store utsalgsstedene..

Jeg skal ikke ha store oppsatser med blomster som er pent dandert.. dette selskapet skal jo ikke være så "stivt", så ønsker noe som er litt mer "laidback", litt enkelt...

Peoner var jo drømmen....

Men den sesongen er jo forbi forlengst..

sukk...


Hortensia kan jo være en løsning...
...og er en sterk kandidat akkurat nå!
De blomstrer jo lenge utover høsten, og blir bare vakrere og vakrere i sin farge, & mer og mer spesiell desto lengre den står....

Har kjøpt inn noen i rosa som jeg håper skal bli perfekte...

Og når man kutter de, står de kjempelenge!!

Og finner man ikke noen av disse, så er jo roser vakre uansett.....

Kanskje blir det litt forskjellig også....;)

Her er iallefall drømmekaka!!

I gull!!!
(som en god venninne forøvrig har "lovt" å lage til meg!?)

Og lekre sko, og en deilig parfyme.... et "must"!

(de er allerede på plass..)


Kommer nok noen bilder etterhvert av hva det blir, både av det ene og det andre....

Fin tirsdag til dere!!
Klem

4 kommentarer:

  1. Koselig blogg Heidi! Ser du er ivrig med kameraet ja , artig!
    Gleder meg til lørdag !

    Klem klem!

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Gleder oss til lørdag vi også;-!
    klem Heidi.

    SvarSlett
  3. Hmmm...Håper det ikke var meg som lovte å lage den kaka? Hadde tenkt på noe litt...enklere...liksom? Hilsen Siri ;-)

    SvarSlett
  4. hihi...joda, det var nok du Siri-mor!! Jeg sa jo at jeg skulle hatt ei kake i gull...Og da sa du at det skulle du lage ja;-)
    Men skjønte vel egentlig at du sa det på spøk da! Men klarte ikke å dy meg når jeg fant dette bildet!! Fin er den nå uansett;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.