17.09.2010

Fantastiske cookies & nye sko, og litt nytt fra GreenGate;-) ... og en koselig høsttur!

Igår var jeg på bytur for å handle inn det siste vi trenger til den store festen....

Og hva ramler jeg over da??

JO - BUBETTISKO PÅ HALVPRIS!!!

(ikke de på bildet over, de er litt lavere og lysere, men hadde ikke hatt noe imot de her heller..... lekre er de!!)

Har siklet på et par Bubetti støvletter i flere år, men de er jo aldri på salg!!!

Før igår, da var jeg på Stjørdal, gikk innom en liten koselig butikk med masse fine klær, og litt sko.. og det første jeg ser er et par kjempefine Bubetti sko i en nydelig lys brunfarge, veldig anvendelige nå utover høsten.. og ETT PAR IGJEN I 36!!!

Og ikke nok med det, (førpris var 1799,-), siden de hadde langåpent den kvelden, så skulle jeg få de til kr. FEMHUNDRE!!!
Lucky me!!!
Disse kjeksene er hjemmelagde,bakt av ei venninne - og fantastisk gode!!
Og "mega(u)sunne", for de bugner av deilige kalorier..
huff, men de er omtrent det beste jeg har smakt av kaffebrød!
Og du greier ikke å spise bare en altså.....
Selv om de er store...
Jeg har bestilt oppskriften, så skal prøve meg på de en dag;-)
Her ligger de på et lekkert stettfat, og maken har jeg akkurat kjøpt meg!
Min kjære nabo har åpnet butikk, med masse fint!
Både av hjemmelagd håndarbeid, og fra flotte merker....
Denne håndkremen har jeg kjøpt, fra GreenGate, nydelig boks, og nydelig duft & konsistens..
Den skal jeg ha med meg på jobb, når jeg får nytt & flott kontor innen en måneds tid...
Og dette er den nye matboksen min, som jeg skal ha mine hjemmebakte knekkebrød i når jeg går på jobben;-)

Eller skal på tur!
Søtt blomstermotiv;-)
forlenger sommeren litt...

Høsten kommer sakte men sikkert...
Så nå er det full tenning av lys på kvelden igjen....
Og hortensiaen blir med inn i vaser og skåler...
Grenrosene er i full blomst, og fin å kutte og sette i vaser i verandakroken;-)

Nå er det bare timer til det er helg - igjen!!
Uka går fort, travle dager....
I dag drar vi på hyttetur, og skal kose oss (inne ser det ut til...) hele helgen til ende!!
Vi gleder oss;-))
God helg til alle mine bloggvenner;-)











1 kommentar:

  1. Nydelige ting du har kjøpt deg! Flott blogg - den kommer jeg til å følge med på, ja :)
    God helg i ruskevær!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.