06.12.2009

Juleforestilling

I helga har vi vært og sett på Emmas forestilling - "Jakten på julesnøen".
Kjempebra, og veldig flinke barn!!
masse fin sang & morsomt...
har forestilling også neste helg, så det blir nok så vi tar nok en tur da;-)
Ellers har det blitt litt baking.. faktisk..
jeg bruker jo ikke å bake så mye, men har bakt horn, og nå ikveld er det svigermors "Monser" som skal prøves for første gang... så da blir det iallefall en sort (som er selvlaget, får noen fra min kjære mor også da) til jul!! hi hi..

Ellers så er det like før 1000 besøkende!
Veldig hyggelig;-))
takk til alle som ser innom & ha en riktig god søndagskveld!!
Klem Heidi.

3 kommentarer:

  1. Forestillinga var kjempebra den, Heidi! Glad for at vi tok turen, og det var det forresten mange som hadde gjort i dag. Tror alle billettene var solgt faktisk. Etterpå var vi på hotellet og kjøpte kaffe og kakao. Trodde det var åpent på museet, men den gang ei. Håper monsene ble gode, nå setter jeg igang med mine "spesial-kaker". Blir vel natt før jeg er ferdig
    hilsen Siri

    SvarSlett
  2. Hei Heidi!!!
    Tenker meg på denne forestillinga jeg å....
    Flink du som baker da!!! MÅ begynne til uka jeg å. Godt med litt ekstra til jul!
    Ha en fin søndagskveld du å!!!
    Klem:))

    SvarSlett
  3. Så bra da Siri;høres ut som dokk kosa dokk idag!! Du får komme og smake på monsene,de ble ikke så værst (sjøl om det e langt igjen til svigermors)!Glede mæ te å smake på dine; de vet jeg er gode!!!
    Ja dere må få med dere forestillinga ja Lillian! Veldig koselig plass også;-)
    Og kaker er godt, men best før jul,til ettermiddagskaffen i den travle førjulstiden;-)
    Klem til dere begge!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.