21.12.2009

Ferdig pynta kjøkken!

Da er kjøkkenet ferdig vasket & pyntet!
Har enda ikke funnet gardiner som har falt ismak..
så endte opp med disse dukene fra Kid, til halv pris...
de får duge som gardiner i år..


Kulene henger her hele året, så de får bare henge her i julen også;-)


- nok en svibel...

Blir litt lunere når man får gardiner når det nå er mørkt stort sett hele dagen...
og vi tilbringer mye tid på kjøkkenet også;-)



Denne julestjerna så jeg hos noen for mange år siden, og trålte alle butikker for å finne en lik...
men det gjorde jeg ikke!!
da jeg pakket opp gaven fra min mor til bursdagen min det året, ble jeg veldig forundret da jeg fikk denne! Hun hadde funnet den!!
så den henger i kjøkkenvinduet mitt hvert år; og jeg er like glad i den!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.