19.11.2009

Nå går det sannelig fort mot advent! Og i morgen melder det 11 gr... så snøen lar nok vente på seg... imellomtiden får vi vel bare vaske & styre på, & fortsette med alt vi har å gjøre fram mot jul.. og drømme om ei hvit jul!!
I morgen har jeg fri, og har store planer om å få gjort både det ene og det andre.. har kjøpt meg en nydelig einekrans som skal få komme på veggen, selv om lysene må vente litt før de blir slått på.... Syns advent er den koseligste tiden, så flott med alle busker & trær som lyser opp i mørketiden!!
Ellers så har jeg solgt spisestuestolene mine!! Og så rett før jul da,.... har lagt ut div. møbler på Finn.no,http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19869525, og sannelig ringte det ikke ei med en gang og sa; de stolene skal jeg ha! Ooops.. de nye kommer ikke før etter jul..., og vi blir 13 stk. til middag julaften.... Kjøper noen sofaen min også, så blir det en merkelig julaften... he he....mine barn er litt bekymret for at det ikke blir så koselig her hjemme en stund.... jaja, det ordner seg vel.. vi får låne svigermors stoler på julaften da;-)
Og en sofa eller to har vi vel rundt omkring i huset....

Så krysser vi fingrene for at snøen kommer på lille julaften da!!!
Ha ei riktig god natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.