29.11.2009

Advent

- Litt Lilla-

Når det nå er adventstid, er det godt å ta bort litt pynt f.eks det meste av det som er rosa, og skifte ut med lilla...

eller blande litt...

her er et lysglass fra Lene Bjerre som jeg er veldig glad i....

fint nå til advent;-)

i skåler er det fint å fylle opp med kuler i forskjellige farger & fasonger...


her er det lilla & sølv...




dette "juletreet" kjøpte jeg på salget etter jul ifjor, på Christiania Glasmagasin, og det fikk stå fremme ei god stund utover nyåret før jeg tok det bort...
nå var det koselig å finne det frem igjen.....


lysfatet fylt med lilla,sølv & litt planter som hører årstiden til...




Adventsstaken min som jeg har hatt i mange år, pyntet opp med røde hjerter...
den er stor & litt kraftig, men jeg liker den godt!

levende lys gir varme & glede....


hos meg er det aldri en kveld uten....


Ha en riktig god 1. søndag i advent alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.