29.10.2009

tørkede roser i ei skål...
varer evig...

-kveldsstemning i vinduet...-









4 kommentarer:

  1. hei på deg pionpia.. enten så er du utrolig liten eller så har du skaffet deg verdens største sofa liksågodt.. hoho.. morsomt bilde.. takk for hilsen igjen.. jeg har vært innom bloggen din flere ganger men nå skal jeg skrive litt.. prøv kakene.. de smaker himmelsk.. du har iallefall en flott sofa og hvile ut på når det er gjort.. ha en deilig helg.. vi har fri pga planlegging i barnehagen.. og det er såååå deilig.. stor klem til deg..

    SvarSlett
  2. ho ho du...jeg er nok ikke så stor,men 162 er vel heller ikke så liten; så det er nok en stor sofa jeg sitter i ja! Men veeeldig god! Er hos SH design i Oslo.. Lekker,men vel stor for meg og stua mi kanskje;-)Får se om jeg får prøvd de kakene en gang ja;ellers så kan jeg gi bort oppskriften til mine flinke venninner som tryller fram den ene kaken etter den andre.. skal be dem ta en titt på dine;-) De leser nok dette ha ha...
    Ha ei god helg du også!! Og takk for at du tittet innom og la igjen en hyggelig kommentar!
    Klem til deg også..

    SvarSlett
  3. Hi hi, morsomme innlegg. Jeg iler sporenstreks over til Tomines hjem for å sniktitte på kakeoppskriftene. Kanskje blir det en ny kake til helgen :) Siri.

    SvarSlett
  4. Æ glede mæ Siri;-))) håpt du skull ta den ja... ha ha...
    Heidi:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.