18.10.2009

Slike blomster oppdaget jeg at det plutselig var fullt av på planten min i sommer! De er SÅ lekre,har aldri hatt det på denne planten før,så ble litt overrasket når det var fullt og kom igjen mange iløpet av sommeren! Nok et mirakel i planteverdenen;-) Idag må vi få plantet ned rosentrærne mine.. ble litt for mye regn igår, og litt for travelt... (måtte jo på cafe også). Idag er det flott høstvær,så idag MÅ jeg ut på en trimtur. Har ingen unnskyldning idag... Sto opp sent, og burde være uthvilt....

Da jeg sto opp (eller ble vekket), var mine "nye" lampetter montert på veggen. De ble veeeldig lekre, så gleder meg til å legge ut bilder av de!! De er minst 300 år gamle ifølge min mormor.. ha ha...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.