05.01.2011

Siste rest...

.... av årets julebilder kommer her.....

Viser noen bilder fra nyttårsaften.....
"Sjampis" måtte vi ha (rosa åf cårse.....)
Her er bordet dekket & klart for middagsgjester....
Veldig fornøyd med min nye duk m/juleevangeliet på!
Det er en voksbelagt linduk, veldig praktisk!!
Og kan til og med vaskes på 40 gr.
Klippet av sviblene, og satte de i vann..
Da slipper jeg å stresse sånn med å vanne de hele tiden, og de varer mye lengre!


Fikk brukt de nye dekktallerkenene også;)

Kjekt med bord som er 240 cm!

Pus nyter siste kos med juletreet, syns visst det er fint??, for hun er veldig ofte bort og snuser og sitter og bare ser på det.....

Her er et nytt lite sinkfat, som skal få stå på salongbordet når "jula" er ute... det røde lysglasset skal bare bort.....
Ha en fin onsdag!!
Snart er første uka av det nye året gått....








7 kommentarer:

  1. Da lærte jeg noe nytt - visste ikke at svibler står lenger om man kutter dem og setter dem i vann.

    SvarSlett
  2. Heisveis:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar,og veldig koselig at du vil følge meg...håper at du kan finne inspirasjon :)
    Ser ut som dere hadde en hyggelig jul....
    Kjempefin den duken din..
    ha en koos kveld..
    klemklem

    SvarSlett
  3. Fine julestemning-bilder :)
    Godt Nytt År til deg også. Gleder meg til å følge deg i 2011 ;))

    SvarSlett
  4. Koselig! ;) Her i huset er det nå klart for vår! Synes i grunn vinteren har vart lenge nok nå! Haha!
    Kos dere! Klem

    SvarSlett
  5. Ja treet mitt har jeg fått av min søster. Hun synest det var for stygt!?.. selv om hun slet seg ut sammen med sin to år gamle sønn på "idyllisk" juletrehogst. :) Det er sikkergran, stikker noe veldig, men jeg likte at det var spinkelt :) Jeg har ikke tatt det ut enda selv om pynten er tatt :) Takk for hilsen inne hos meg!
    Klem Helene

    SvarSlett
  6. Så fint bordet var dekket!:-)Artig at du også har jula enda!Syns jula gikk for fort,så det er litt trivelig å ha den noen dager til.Men jeg tror den drar sin vei i løpet av helga hjemme hos meg.Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  7. Godt nyttår Heidi! Ser ut til at dere har hatt en fin jul . Og du er så flink til å lage det koselig rundt deg , ikke rart pusen trives ;)

    Jeg har en hvit stige hvis du vil ha den. Du kan jo male den rosa ;))

    K:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.