24.01.2011

Syk....

...sånn er ståa her....
...kjedelig...
..verkende ledd, hodepine, tett nese, stygg hoste...
...håper på snarlig bedring....
...for når jeg er syk, tenker jeg på ALT jeg skulle ha gjort, særlig rydding i skuffer & skap & rundt omkring!!...
(og alt jeg ikke får gjort på jobb selvfølgelig!)
....men får jo ikke gjort så særlig mye...
...annet enn å irritere seg litt....
...så når jeg blir frisk, DA skal det skje ting her i huset!!....

Her er et glimt av min lille stuegran som jeg kjøpte i desember.
Den trives og vokser, og er så fin og grønn....

Har lurt litt på hva jeg skal gjøre med den...

Og har kommet frem til at jeg må plante den ut til våren, i en krukke på verandaen.
Noen som har erfaring med om det går??
Om disse "inne" granene tåler det?
Gi meg et hint om du har noen erfaring med slike, eller noen gode råd...
Ha en fin mandagskveld!!
Så håper jeg dere har styrt unna denne influensaen....!!
....snufs og host.....

2 kommentarer:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.