22.11.2012

Mat & en travel høst..

 
Mat
har blitt en stor del av min hverdag, siden jeg har blitt mer og mer opptatt av å unngå mel og sukker.....
(har til og med bakt kake uten sukker, men med sukrin, og den ble like god!)
 

 ...og da må man jo prøve å knipse litt fine bilder av det da....

 
Her er hjemmelaget müsli, veldig veldig god!!
(Oppskriften er fra Fotballfrue.no....)
 
 
 
Igår ble det en kjempegod kylling-wok!
(med stekt kylling, sopp,squash,ruccola,paprika,rødløk,nudler & cashewnøtter)
n.a.m.  n.a.m.!!

 
Dette bildet ble tatt på tur til jobb idag, en fantastisk nydelig morgen, spektakulære farger på himmelen, vindstille, mildt & ikke minst oppholds!!
Den som kunne gått en lang tur i steden da!
Men, vakker var det, og som min søster sa:
" Får liksom en litt god følels når en får et sånt synt på mårråkvist'n. ;)"
Og, det er sant!
 
 
Høsten har gått fort!
Altfor fort...
Og, jeg har ikke vært mye innom blogg...
Fikk et spark i baken, da jeg fikk en "oppstramming" fra en god venninne, så må vel skjerpe meg!?
Takk Vibeke;))
 
Nå raser det avgårde mot J.U.L, og jeg er faktisk snart ferdig med alle julegaver!!
Har aldri vært så tidlig ferdig før, men i år har liksom julegavene bare "dukket opp", og flott er jo det;)
Kanskje jeg må bake litt i år da, siden jeg har "tid til god"?
Uansett, ha en finfin dag,  så ses vi plutselig igjen!
klem

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilda mamma ;-) og ja, vi må bak te jul!!:D
    klem<3

    SvarSlett
  2. Kom akkurat inn til rødvinsglasset mitt, og tro det eller ei, det er snart desember og FØNVIND! Tjoheii! Snøen trenger ikke komme før lille julaften! Satser på hyppigere blogging mot jul! ;)
    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.