07.08.2012

Min sommer!


....har da vært fin, på tross av at trøndersommeren slo til igjen!
(les: kaldT og mye regn; lite sol & varme)



Vi har fått med oss en uke i varmere strøk, og en svipptur over grensen til Sverige, med mye sol & varme!
Og har kost oss masse med gode venner, god mat & drikke;)



Så vi kan ikke klage..., selv om jeg allerede har begynt å planlegge en liten høsttur i mitt hodet!? ;))
Håper sommeren deres har vært fin også, uansett hvor i landet eller verden dere er/har vært!
klem

1 kommentar:

  1. Hei på deg;)
    Den trøndersommeren, den...........
    Vi fikk noen varme dager sørpå, men aldri har jeg brukt så mye ullsokker!!!
    Vi ferierer fortsatt. Som lærer har jeg jo ferie i juni, juli og august!!! (iflg noen gode venner)
    Vi blir på fjellet noen dager til;)

    Ha en super augustuke;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.