01.03.2012

PutENytT


På nyåret fikk jeg ett akutt behov for NYE puter....



Hadde vært på jakt etter denne i rosa,
men endte opp med to hvite isteden!
Og angrer ikke på det...

"Gull-puta" mi får fortsatt kose seg med "sau og velur" ei stund til;-)

GLEDER jeg meg til dette regnet tar slutt, og FINVÆRET kommer til helga!!
Da skal vindu vaskes, og veranda spyles!
Og sist men ikke minst; sola skal nytes i verandakroken min!!
Det gledes;))
Og så må vi kanskje satse på en liten skitur (årets første.., men forhåpentligvis ikke den siste...?)


Men, først skal jeg nyte kvelden med en gjeng trivelige damer,og i morgen blir det en aldri så liten shoppingtur til byen;-)))



Ønsker dere ei riktig GOD HELG!!

8 kommentarer:

  1. Lekre puter, jeg valgte samme bare i grå:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekre puter! Jeg trenger å puter ;)

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Så mailen din nå;) Ingen bytur på meg i morgen.
    Men det kommer da flere muligheter;)

    Fine puter;) Snedig det med puter!! Får aldri nok;))

    Ha en fin bytur og god helg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Dette må være putehimmelen! ;)
    Liker også de runde, men tror jeg skal gå for lysblå! Hekta på blå for tiden!

    SvarSlett
  5. Fine puter ja. Den hvite har jeg også bestilt meg og pelsputen har jeg. Har på haugvis med puter, men får aldri nok. Syr en del selv også.

    Så hyggelig med kommentar fra deg på bloggen min og du vil legge deg til som følger. Rekner med jeg ser deg på følgerlisten min snart da?! :-)

    Vi høres! Ønsker deg en herlig fredagskveld!

    SvarSlett
  6. Virkelig lekre puter! Ha en god helg i solen. :)

    SvarSlett
  7. Nydelige puter...her er det lite interiør for tiden...tror maling av trappa blir neste:) og ikke minst venter jeg på at det er klart for litt rydding rundt hus,og i hage etterhvert:)

    Fin uke til deg:)
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  8. Flotte puter! Er på putejakt for tiden jeg også.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.