23.11.2011

OK!!



Jeg har uhelbredelig veskedilla....

og...

OK, jeg skal være den første til å innrømme det.....
..men jeg vil IKKE helbredes...


Har alltid hatt det, og husker godt da jeg som ung dame alltid kom hjem med ei veske fra ferien...
Dyr, billig, liten, stor, gjerne litt rar...

..... gjør ingenting, bare det sier PANG; den MÅ jeg ha;-))


De to øverste fikk jeg i gave,til jul ifjor, og den siste fant jeg på 1/2 pris....
Alle har jeg brukt masse, og den brune skinnveska blir jo bare finere og finere med åra...


"saueskinnsveska" er kul å ta frem....

Og den lille "mobil"veska er superkjekk om man bare skal ha mobil,visa og en lebestift med seg...

Nå har jeg ei ny veske i kikkerten...

OG - Det er jo snart jul igjen...


Ha en fin fin onsdag, jeg skal gjøre masse småtteri her hjemme...

Og sikkert ta en kaffe hos naboen;))

klem

4 kommentarer:

  1. Så råbra:D
    Vesker og sko er et must;)

    Her slites sofaen i ettermiddag! utladdet!!

    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  2. Mmmm... Vesker og sko er min svakhet også. ;). Likte den lille mobilveska di veldig godt. Ha ei fin helg Heidi

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk for støtte og hyggelig kommentar inne hos meg! Blir så glad:-)
    Jeg tenker slik jeg også, ikke så mange år til barna er store og da kan jeg jobbe som bare julig;-) Men tiden akkurat nå , sammen med de minste, kommer aldri tilbake!

    Må innrømme at jeg har veskedilla jeg også, og skodilla.....Jeg synes både veskene og skoene mine er så fine, blir nesten glad av å se på dem. Nå må jeg jevnlig ned i kjelleren og hente dem opp fra eldstejentens rom da...som låner uten å spørre:-/ men litt morro at hun synes det jeg har er fint!

    Dine vesker du viser bilde av her var utrolig tøffe!

    Ønsker deg og dine en flott helg!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig at du ville være med på min giveaway :) - og så fant jeg bloggen din også :) La meg til som følger her hos deg... Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.