06.04.2011

in the kitchen

henger det også litt pynt på veggene....

...dette skiltet er husets kokk ganske stolt av! Men så har han også blitt en "konge på kjøkkenet"! Og det må jeg si at jeg liker... Småblomstret favorittquiltteppe (som brukes ute i solkroken på sommeren) , ligger på "hagebenken" som jeg tok inn i påvente av å finne den rette (benken;)


Idag er det sannelig onsdag igjen, og det går fort mot helg... Har store planer om å få sett filmen KLOVN på kino iløpet av nærmeste fremtid, siden vi har fulgt serien på tv lenge... Ute har vi fått regnvær, igjen, og det ser ut som det skal vaaaare..... Men, må prøve å komme meg ut på trimtur allikevel... Nå har jeg jo blitt "så flink"! Kjenner at jeg har fått litt "bloggtørke", så det er mulig det blir litt dårligere med innlegg fremover.... Men, jeg er her, og følger med dere, og det kommer nok ett eller annet innlegg når jeg føler for det.... Har nedtelling til ferie, og DA blir det nok tatt noen bilder!! Har investert i større linse, og skal nok utforske den litt framover også, bla. til å ta bilder av husets konfirmant om ikke lenge! So long!!

4 kommentarer:

  1. Koselige ting på kjøkkenet og liker det skiltet.(her i huset er det mannen som kokkelerer mest) Konfirmant i år vi også. Spennende.
    Kos kveld
    Randi

    SvarSlett
  2. Teppet var fint:) Er på utkikk jeg også...eller se om jeg finner et gammelt...
    Går litt opp og ned med blogging her også, men kommer tilbake:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. Så fint teppe:-)Deilig at snøen er på tur bort:-)Jeg var på årets første fjelltur her en dag .Hærlig!:-)

    SvarSlett
  4. haha! Herlig skilt! Skulle ønske mannen min var "king of the kitchen " også;D

    Håper bloggtørken ikke varer så lenge , koselig å følge bloggen din !

    Klem!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.