23.03.2011

Den vakreste pynt!

... er gjerne helt gratis & finnes i naturen!

..som disse søte konglene plukket på en søndagstur med ei venninne....

Nå pryder de peishylla mi, og er så fine så fine!!!

Har allerede planlagt å dra tilbake neste år og plukke nye, men da må vi nok ta med stige...., da alle grener i nedre høyde ble med oss hjem.....;)

I ettermiddag skal jeg bake gulrotkake til helgens hyttetur!
Det gleder vi oss til, meldt dårlig vær, men satser på masse trivsel;)
Og ikveld skal jeg på tupperwareparty!
Lenge siden sist,men nå skal jeg endelig få meg nytt & solid pizzahjul!!
Håper på å få tid til å "rocke" litt også først, for nå er jeg så godt igang,... og tiden flyr mot sol & sommer & ferie.....
Det gledes;))
Ha en fin dag folkens!
klem

6 kommentarer:

  1. Det er alltid så koselig på bloggen din.
    Kjempefine lerkekongler:)
    Åååå gulrotkake......
    Jeg har vært ute og luftet joggeskoene innimellom snøskurene, og en tur innom Drillpikene på Låven.
    Håper du får en skikkelig kosehelg:)
    Litt greit å nyte ruskværet på den måten.
    Fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  2. Lerkekongler er nydelige
    kos deg på hytte tur i helga, høres koselig ut

    men lurer på en ting.... er det fortsatt snøfnugg du har dalende ned her på bloggen???Hmmmm hos oss er det vår nå

    SvarSlett
  3. Javist er de nydelige, lerkekongler er så dekorative ;)
    Nydelige bilder, full av inspirasjon!
    Naturen har de lekreste ting ,)
    Du må storkose deg på hyttetur, så gøy!!
    Takk for koselige ord hos meg! ;)
    Nyt av kvelden og dagene ;))
    Vårklemmer sendes fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  4. Hei igjen.
    Ikke bare jeg som i forbifarten -trodde at dette var lerkekongler, og bra er det:)
    Tror nok det er grå- eller sortore kongler.
    Men uansett:- DE ER KJEMPEFINE.

    SvarSlett
  5. Disse er dekorative ja, har de utenfor vinduet her:) Så da vet du hvor du kan finne de ...:))
    Koselig med hyttetur, bra å gjøre kose ting i dette været.
    Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  6. Så fine kongler!Sånne vil jeg også ha!Jeg kommer til deg da Katharina,å plukker!;-))))Neida;-)Gulrotkake er forresten en av mine favoritter:-)Namnam

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.