02.02.2011

Kua mi

Ja,du leste riktig....
Jeg har fått meg ei lita ku;))
Den er kjøpt på samme butikk som jeg kjøpte mitt vakre kuskinn for noen år siden...
Og da jeg så denne kua, ja da måtte jeg jo ha den....

Og en ny vårduk gjør underverker med humøret, når man drømmer om vår, og det bare er svart & bløtt ute.....


Og en hilsen fra pus her hun ligger på sauskinnet sitt, og er en syyyvsover......


Så er det onsdag allerede gitt!!

Uka går heldigvis fort, og snart er det deilig helg igjen!

Idag skal jeg ta siste strøk på kjøkkenbordet mitt, så snart kommer vel et glimt av det også...

Ha en finfin onsdag!

klem

5 kommentarer:

  1. Kua var jo fin den!! :) Men jeg synes nesten det er for tidlig med vår, men kommer den så blir jeg ikke lei meg nei ;)
    God kveld!
    ps; hils søte pus ;D

    SvarSlett
  2. Så kjempesøt ku:)
    Heldigvis er isen på veiene borte,
    men det er nok forbigående:)
    Ønsker deg en fin torsdag:)

    SvarSlett
  3. Haha! Søteste kua jeg har sett ihvertfall;D

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.