29.03.2010

Påskepynt!

Etter en kjapp tur på hytta i helga,er vi tilbake til hverdagen noen dager igjen før det blir langfri!! Det skal bli ufattelig deilig! "Oppdaget" når jeg kom hjem at her var det sannelig ikke pyntet til påske.... hm... vet jeg har noen høner & haner et sted.. men tror det er noen år siden sist de så dagens lys. Er ikke så veldig glad i gult, og har litt problemer med å pynte med det.. Blir noen gule påskeliljer,men de har jeg utomhus;-)

Istedet kan jeg smette inn litt orange, eller lys grønt.. ; idag ble det et orange lys og en nydelig bukett med orange roser! Det får holde;-)


- kjøpte isteden denne på det nye hagesenteret som har åpnet i sentrum;-)

Skal få stå inne en liten stund før den havner på terassen!



Søte,ikke sant??


Disse kjøpte jeg før påske på ica til 29,90; og de blir kjempefine!! Skal snart sette de ut så de holder seg myyye lenger!!







Nydelige tulipaner... synd de varer så kort;-)


Her har jeg pyntet opp en vase med bånd & pynt;-)


-Og her har vi meg og min yngste søster på hytta i helgen, vi matcher som dere ser... har en tendens til å kjøpe mye likt;-))

(hun hilser foressten til damene på apoteket!!)



Fortsatt GOD PÅSKE til dere alle!!

Vi venter besøk ikveld; skal planlegge litt årets sommerferie)

Klem Heidi;-)










1 kommentar:

  1. Nydelige blomster bilder du viser
    God påske til deg

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.