18.02.2010

Syriner - et barndomsminne.

(Container . . . endelig kommet i en butikk i Trondheim igjen;-))
jippi!!!!


Syriner er noe jeg forbinder med den vakreste duft fra den vakreste blomst fra min barndom! Så til våren/sommeren skal jeg jakte på en rosa syrin! Har alltid ønsket meg det, men andre busker og trær har blitt prioritert,så nå står den virkelig for tur!!




Denne nyydelige avskårne er fra denne vakre bloggen http://shabbycharm.blogspot.com/. Flott å ha i en vase, og tenk deg om du har ditt eget tre, da er det bare å hente fra hagen;-))





En drøm av et tre....






På tv er det OL for fullt, men gøy å se når de norske gjør det så bra!

I glasset er det litt rødvin, og rundt omkring tente lys... Godt å kose seg inne, for nå har kulda kommet tilbake!! Imorgen skal jeg slenge meg med på en bytur... Skal se etter bursdagsgave til mannen i huset.... aner ikke hva det skal bli; forslag??

Skal også titte litt rundt og bli fristet av vårens nyheter som er på full fart inn i butikkene!!

Leter også etter en kjole til en spesiell anledning.. plutselig dukker den nok opp!

Greit å ha god tid, hihi.....

Ha en fortsatt fin kveld & ei god natt!!

Sweet dreams;-))

Klem





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.