30.09.2009






Har kjøpt meg flere lekre sminkepunger/vesker fra Lisbeth Dahl det siste året. Hun har utrolig mye lekkert og morsomt, med masse små detaljer.. Sjekk bare disse rammene og den siste pungen jeg har kjøpt meg. Begge er fra butikken der jeg jobber. Veldig populære de små og store pungene. Kan jo brukes både som sminkepung, gåbortveske,toalettmappe, pengebok, you name it!



Det er så kjekt med kroker her og der.... til å henge smykker og armbånd og div. pynt på.... Da blir det liksom litt ryddigere når man skal finne et også..... Denne har jeg på badet og der havner de sist brukte..

7 kommentarer:

  1. Heisann . takk for kommentar. send meg en mai du om skåla. Den er bare lekker !!
    Du kan hente..det blir billigere. Og jeg kan sende-
    For en flott blogg du har. jeg ble så nyskjerrig.
    Hvor jobber du ? hvor bor du og hvilken butikk jibber du på. ??
    Klem

    SvarSlett
  2. Mail. blogshop@start.no. Sorry alle skrivefeilene. Går fort i svingene her.

    SvarSlett
  3. Så fin blogg.-)
    Kikker gjerne inn hit igjen:-)
    Og hvilken butikk jobber du i?!
    Kjempe-nydelig sofa du sitter i nemlig!!
    Enig med deg når det gjelder de veskene
    -bruker dem til alt:-)
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  4. PS! Legger meg til som følger..?
    Klem ,Hege.

    SvarSlett
  5. Så koselig Hege! Min første følger; velkommen skal du være! Sofaen er fra et messebesøk i Oslo.. skulle gjerne hatt den i butikken hvor jeg jobber...Eller hjemme ;-)Leverandøren er G&C (hos SH Design) Jeg jobber i en koselig butikk som heter Himlingen. Se link til blogg lenger nede.. Ha en fin helg du også!
    Klem Heidi ;-))

    SvarSlett
  6. Hei!
    Finner ikke noe kommentarfelt under de nyeste innleggene dine, så jeg prøver her.

    Takk for omtenksomme ord inne hos meg.

    Du spurte meg om kamera, jeg har to. Det ene er noen år gammelt, Fuji S 5000. det andre Canon Eos 450.

    Se ut som om du har vært innom hotellet vi bodde på da vi var i Chania nå i mai ;)Lysekronen var kjent ;)

    God ny uke!

    SvarSlett
  7. Takk for det! skal sjekke ut de kameraene der!
    Ha ei fin uke du også!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.