13.08.2012

Sommer, og en høsttur??

Blomster plukket på en løpetur....

 
Endelig kom sommeren til Trøndelag, og det er fantastisk deilig!!
Selv om ferien er over for de fleste, så er ettermiddagene fortsatt lange og lyse!


Jeg har prøvd meg på en ny oppskrift på sjokoladekake i sommer, som jeg fant hos Villa Von Krogh, med stort hell...;)
Den skal jeg definitivt bake igjen, enkel & nydelig!!


 

Her er meg, klar for dobbel 40 års feiring tidligere i sommer, en solfylt dag i juni!

 

Nå satser jeg på noen solfylte dager i Barcelona i september, og trenger noen gode råd!!
Hvor skal vi bo? Vil gjerne ha tips til strøk, hotell og ting vi bør se!!
Vil bo sentralt, gangavstand til shopping & strand, men selvfølgelig til en grei pris!
Tips mottas med stor takk!!
Ha ei fin solfylt uke!
klem

2 kommentarer:

  1. Så deilig med sol og ikke minst tur i sikte
    Har dessverre ikke vært der. Bare drømmer om det
    Håper du får tips fra andre

    Gi mandag til deg

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Lenge siden jeg har vært innom deg, og alle andre koselige blogger. Det har sine årsaker, og sommeren er kanskje ikke den helt store bloggtiden.
    Barcelona hørtes veldig greit ut...har ikke vært der... men søstra mi har vært der på venninne tur. Tror de var veldig fornøyde..masse å by på:)

    Fin kveld til deg. Klem:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.