01.06.2012

Jeg ER faktisk...


.... i LIVE!!
Har rett og slett ikke funnet tid til blogging i det siste...
Er innom mange av dere bloggere, men blir lite kommentarer fra meg for tiden...
Dagene flyr, og går med til jobb, trim, huslige sysler... og vips så er dagen over, og jeg er helt kaputt;)
Sommeren var jo også innom, og da var jeg stort sett utomhus hvert ledige sekund!
Åh, som jeg lengter etter en stabil sommer!!
Idag våknet jeg til snø, ja SNØ!!! Og kalenderen viser 1.juni... , ja det er rett og slett bare trist...



Er det rart jeg drømmer meg tilbake til vakre PARIS??
Jeg er av typen som blir skikkelig værsyk, og drømmer om og lengter etter å reise til enhver tid!!
ALT er så mye bedre når sola skinner og himmelen er blå, ta sommerkjolen på, og ut å gå;)
Flere som har det slik??
Jaja, får virkelig håpe at vi har mer sommervarme i vente, og at dette ikke var alt...
Ha en finfin helg da, med eller uten sol!
klem

2 kommentarer:

  1. Hei;)
    Tenkte på deg i dag da jeg så på den flotte knaggrekken jeg vant på din Give away. Ja, det var lenge siden jeg hadde sett noe nytt på bloggen din. Hmmm hvorfor? Har det skjedd noe? Men vips så var du der. Koselig;)
    Ja, for et vær;( Vi har vært på fjellet og feiret mannens runddag. Snøen lå enda og det var fortsatt noen isflak. Nysnøen la seg i går!!
    Jeg blir ikke værsyk, men jeg må innrømme at jeg liker å ha det varmt. Er ikke solavhengig( jeg har egentlig solingsforbud!!!) Satser på at sommervarmen kommer;)
    Ønsker deg en flott helg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Ojsann.. snø 1.juni.. det var ille
    Håper det er smeltet og at du får sol og varme nå.. det trenger vi på denne tida.
    Var deilig med en tur nå ja
    God, forhåpentligsvis, snøfri lørdag ønskes du

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.