30.03.2011

Nytt bur..

Dette tøffe buret har jeg kjøpt nylig hos Trine i Strømmen!

MÅTTE bare ha det...., og hva man putter inni, det har mindre betydning...
Hos meg ble det en plante som fikk æren, og i ettertid har jeg også fylt opp med masse kongler rundt planten...

Dekorativt & tøft!?
Nå står buret derimot på min nymalte kommode, oppå et grovt brett....


Idag er det NYDELIG vintervær (?) her!

MASSE nysnø, og sol fra omtrent skyfri himmel!!

Jaja, får vel skynde oss å nyte, for til helgen skal det reeeegne bort.... Men, det er helt greit, bare snøen forsvinner og det blir vår OG sol snart!!

Jeg skal ut å gå i det flotte været i ettermiddag, og bare nyte... med mine nye flotte solbriller på!!

Mandag og tirsdag ettermiddag har gått med til "helgavask" og div. husarbeid siden vi var borte i helgen som var... Så når det nærmer seg helg igjen kan jeg bare kose meg!

Ha en fin onsdag!

Snart helg igjen;)

klem

4 kommentarer:

  1. Hei du!Kjempefint bur du har kjøpt deg!:-)
    Fint vær idag ja,men jeg vil ha REGN!!!:-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:) Veldig dekorativt. Nydelig vintervær i dag ja, skiene fikk en liten tur i dag:) Men kjenner jeg er klar for vår....har tenkt å så litt frø, men det føles så feil med all denne snøen;)
    Men det kommer vel...ha en fin kveld:)
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. Vart fint det ja Heidi. Blir tøft i utestuen din til sommeren å vettu. Det var deili ute i dag. Gikk en tur til uglehuset vi. Ha en fin kveld da, så sees vi vel i morgen. Klem fra Trine :)

    SvarSlett
  4. Veldig fint bur.
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.