03.11.2009

klær


klær ja.. det får man liksom aldri nok av. For meg er det iallefall en stor "hobby". Får liksom aldri nok.. selv om man sier til seg selv når man kjøper noe nytt; nå er jeg fornøyd, nå har jeg klær en stund.. men så går det noen dager/uker.. så kommer nye fristelser i butikkene som man bare MÅ ha.. eller?? Hm... Nå gleder jeg meg iallefall til å pynte meg. Har hatt en travel dag på jobb (regnskap) i dag, og når jeg kom hjem satte jeg igang med litt rundvask etter middagen. Nå er jeg sliten.. MEN,skal på forening ikveld,så nå skal det bli godt med en dusj & så stæsje & pynte seg litt. Skal bli deilig å slappe av med trivelige damer,mat & vin resten av kvelden!! Gleder meg!!

Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg enda...

kanskje jeg kan få litt inspirasjon av disse bildene??

kult...




søtt...



vau!!! hadde vært noe å hatt dette skjørtet...
lekkert med tyll!


eller den stilige lille kjolen.....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.